
PRZED :
Hmm . .. Nie wiem co myśleć o Twoim make-up' em , z daleka jest ładnie ale , gdy się zbliżymy bardziej widać błędy , jednym z nich jest to , że wyszły Ci kwadratowe oczy , oraz brzydko pomalowane policzki . : /

PO :
Na początek zaczęłam od przestawienia elementów twarzy na odpowiednie miejsca ( według mnie ) .
Makijaż zrobiłam z białego , czarnego , fioletowego , beżowego i odrobiny zielonego . ;p
Zapomniałam ściągnąć pieprzyk . : /
PRZED :Bardzo ładnie , tym mnie zaszokowałaś w przeciwieństwie z makijażem ! Pomimo , że nie namęczyłaś się nad strojem uważam , że zrobiłaś najlepsze wrażenie , większe wrażenie zrobisz prostym t-shirtem z czarnymi spodniami , niż wymyślnym strojem . . :)
Wielkie , wielkie brawa dla Cb !
PO :Troszeczkę nakombinowałam ze strojem i powiem szczerze , że nie daje mi on pełnej satysfakcji . Suknię zrobiłam z dwóch sukienek . Żakiet posłużył mnie tutaj jako bolerko . xd
Butów nie ma , ponieważ nie znalazłam takowych .
Dziękuje ;**
OdpowiedzUsuń