27 września 2010

...TwiligHt...4

Znowu muszę się do Was zwrócić z prośbą , aby osoby , które się zgłaszają nie nachodziły mnie codzienny po parę godzin kiedy będzie ich metamorfoza ! Jeżeli nie masz cierpliwości to nie zgłaszaj się do metamorfozy , wtedy zaoszczędzisz swoje i moje nerwy . Ja mam całe dnie zajęte w środku tygodnia mówiłam Ci ...TwiligHt...4 ale do Ciebie to i tak nie docierało , czekałaś tydzień na metamorfozę , a przez ten czas nie kupiłaś sobie żadnego ubrania , masz 3 ubrania w szafie , które sama może kupiłaś ..
PRZED :
Na początek brwi i nos do wymiany . Nie maluje się całych oczu eyelinerem tylko górną powiekę . Fryzura okeii .
















PO :
Nic dobrego nie zrobiłam , bo nie masz kosmetyków . Pomalowałam górną powiekę eyelinerem i lekko tuszem . na oczy narzuciłam okulary . Fryzurą chciałam zasłonić brwi .














PRZED :
Ubrana jesteś fajnie , ale nie urzekłaś mnie tym strojem . Zmieniłabym buty .

















PO :
Strój zrobiłam z czarnej bluzki , spódnicy i niebieskiej marynarki , do tego klasyczne szpilki . Niestety nie dało się nic innego wykombinować . ( Mnie też ten strój nie urzekł )

25 września 2010

Diamencik_97

PRZED :
Ładny makijaż , ale niestety są mankamenty . : c
Jednym z nich nie maluj powiek do brwi . Makijaż jest równy , ale tak jak już mówiłam nie maluje się oczu do brwi . Masz za wysoko brwi . Usunęła bym kokardkę z tego warkoczyka . ( nie widać na zdjęciu )













PO :
Makijaż zrobiłam z fioletowego cienia , którym pomalowałam zewnętrzne kąciki oczu , resztę oka pomalowałam szary m , który rozjaśniłam jasno różowym , nałożyłam eyeliner . Rzęsy pomalowałam wydłużającym i pogrubiającym tuszem .













PRZED :
Ładny strój . Wszystko ładnie złożyłaś , ale torba i chusta wylatuje . I masz piękny strój . : >
Torebka ładna , ale nie pasuje . : /















PO :
Zrobiłam letni , strój nie pasuje do teraźniejszej pory roku , ale nie mogłam nic wymyślić .

18 września 2010

Monika0147


PRZED :
Jest ślicznie . Ładny makijaż , staranny . Wszystko okej , ale fryzura troszeczkę za nisko , wyrzuciłabym niebieski cień , z nim jest ładnie ale do stroju nie pasuje .















PO :
Zrobiłam skromną dziewczynę z Twojej medoll .Do Makijażu użyłam z fioletowego i mocno fioletowego cienia na zewnętrzne kąciku oczu . Ta fryzura może się Wam nie podobać , ale ostatnio mnie urzekła , niestety ona nie jest popularna na stardoll . : c












PRZED :
Jest cudownie , świetnie wymyśliłaś , skomponowałaś ten strój . : >
Kolory jak najbardziej na tak . Nic dodać nic ująć .
















PO :
Zostałam przy tych samych kolorach . Strój jest delikatny jak i makijaż , ale za to i elegancki .

11 września 2010

LaskaMartusia00

Dzisiaj znalazłam chwilę czasu , więc zrobię ( postaram się ) zrobić wszystkim co są w kolejce metamorfozy . Chciałabym Was prosić , aby osoba której robię metamorfozę , pisała komentarz co sądzi czy Jej się podoba czy nie , to jest ważne . : - *
Proszę abyście dodawali się również do obserwatorów . : >

PRZED :
Na początku zwróciłam uwagę na Twoje oczy , są niezbyt pięknie pomalowane , a po za tym twoje oczy w ogóle mnie się nie podobają , gdyż gdy robiłam metamorfozę , to jaką bym nie wzięła fryzurę twoja , medoll wyglądała na starą i nie dospaną . : / Ten kwiatek nie podoba mi się , wyrzuciłabym go . : ]












PO ;
Teraz , gdy patrzę na Twoją medoll widzę Paulę Ignasiak . xD Makijaż wykonałam z białego i różowego cienia i eyelinera . Nie użyłam żadnego z cieni , bo efekt był okrutny dla oczu , dałam sztuczne rzęsy .














PRZED :

Nie jest źle , ale uważam , że stać Cię na coś lepszego , masz dużo bardzo ładnych ciuchów , a zrobiłaś coś co można spotkać na wielu , wielu kontach , troszkę oryginalności . Na początek rodziłabym ściągnąć te bransoletki , a szczególnie złotą , gdyż ona w zupełności nie pasuje do stroju . Tą kolorową założyłabym natomiast na rękę .












PO :

Myślę , że ten strój nie należy do moich ulubionych .
Wszystko jest okeii , ale kup sobie czarną bransoletkę i torebkę czarną , najlepiej kopertówkę .

8 września 2010

BRATA123

Przepraszam , że długo czekałaś , ale tak jak i MissBloom-xD dostaniesz ode mnie 10 sd , mam zamiar być w najbliższym czasie ss , więc dostaniecie , nie zapomnijcie się do mnie zgłosić po tą kaskę . : ]


PRZED :
Jest ładnie , dobrze , makijaż jest dopracowany i staranny .
Wszystko świetnie do siebie do pasowałaś oprócz koloru makijażu , który co do stroju to są dwie różne bajki . I te uszy , ładnie wyglądają jest dobrze , ale Ja bym je zdjęła . : - *













PO:
Twoją lalkę umalowałam cieniami fioletowym i czarnym , odrobinka różowej kredki , ale Jej w ogóle nie widać , do tego jeszcze kredka i cień wydłużający . Jedyny mankament w tej stylizacji jest to , że nie mogłam zmienić koloru ust , bo żaden kolor nie pasował , usunęłam te pieprzyki .
Miejsce pieprzyka zmieniłam . : ]












PRZED :
Jest dobrze , ale nie super . Wszystko jest ładnie , tylko , że ubrałaś swoją lalkę w jeden kolor , gdybyś dodała coś bardziej kolorowego , to by troszkę ożywiło ten strój , a tak twoją medoll wygląda na ponurą . : /
Według mnie to te rajtki tutaj nie pasują , zmieniła bym je na inne troszkę lżejsze . : // . Ten strój jest za ciężki do tych butów , zmieniłabym też i je .













PO :
Może i Wam się nie spodobać ten strój , ale naprawdę uwierzcie mi , było ciężko , może i mi nie uwierzycie , ale Ja może z tydzień myślałam jak ubrać twoją medoll i na nic , widziałam twoje poczynania , z ubraniami , nawet dobrze Ci szło . : p Twoja medoll jest ubrana w płaszczyk idealny na jesień , bluzkę i spodnie , do tego lekki łańcuszek , i zwykłe buty .

1 września 2010

MissBloom-xD

Przepraszam Was bardzo , że nie było długo notek ( postów ) , postaram się Wam to wynagrodzić , ale zrozumcie też mnie , były wakacje i lepiej spędzać czas na polu , a nie w domu . : )
Dziewczyny 2 ( ? ) , które czekały w kolejce , dostaną ode mnie po 1O sd , gdy będę superstar , gdy nią będę zgłoście się do mnie . : >

PRZED :
Zacznę od tego , że nic mi się tutaj nie podoba , makijaż nie pasuje do stroju . Ta spinka ( ? ) i kolczyki , to za dużo .
Usta , rzęsy i miejsce pieprzyka jest dobre . : >















PO :
Zrobiłam z Twojej lalki , lekką kujonicę , oczy pomalowałam milionem kolorów . Włosy są takie , gdyż chciałam zasłonić te brwi . Miejsce pieprzyka zmieniłam . : )














PRZED :
Na początek chciałam dodać , że uwielbiam tą zieloną kurtkę ( ? ) , nie miałam na razie okazji Jej kupić . Wszystko do siebie pasuje i jest bardzo dobrze , jedynym mankamentem jest tutaj ta torebka . Zmieniłabym ją na inną . Strój jest o dużo , dużo lepszy niż makijaż , przez co muszę Ci pogratulować . : >














PO :
Wszystko mi do tego stroju pasuje tylko jest to , że nigdzie nie mogłam znaleźć u Ciebie bransoletek , lub torebki pasującej . : )
Strój wykonany jest z białej ślicznej bluzki , czarnych spodni , paska i butów . : ]