3 sierpnia 2010

MissFrusia98


PRZED :
Znowu ten kolor włosów , to nie jest to , że nie lubię rudego , ale to jest jakiś taki .. ee . XD
Makijaż nawet , nawet . Nie lubię tych oczu . : //
Tak słodko jest . : p















PO :
Do makijażu użyłam lekko fioletowego i lekko różowego , wyszedł taki jaśniutki makijaż . Nałożyłam na oczy pare sztucznych rzęs . Usta ozdobiłam szminką od DOT i błyszczykiem .













PRZED :
Bardzo ładnie , podoba mi się . Ale znów makijaż nie pasuje do stroju . : p
Bardzo dobrze , ale buciki z kokardą tu nie pasują .
















PO :
Zrobiłam sukeinkę z szarej bluzki i pięknej spódnicy . Buty zrobiłamz dwóch par butów . Lekka biżuteria . : p

BoskaLejdi

PRZED :
Ładna fryzura , lubię ją . : - )
Ale co do koloru , to nie za bardzo przepadam za nim , taki marchewkowy .
Oczy są ładnie zrobione , ale krzywo wymalowałaś oko eyelinerem .













PO :
Nie mogłam naprawdę nic lepszego zrobić . Miałaś dwa cienie : zielony i biały . Gdyż zielony mi w ogóle nie pasował do stroju , znowu musiałam zrobić makijaż z białego cienia .















PRZED :
3 słowa : Szału nie zrobiłaś . Co prawda strój pasuje do makijażu co jest wielkim plusem . Ale ten strój jest zwyczajny . : >
Nie jest źle , ale nie jest dobrze .















PO :
Mój strój też niestety nie należy do najlepszych , ale znów byłam ograniczona i nic n ie mogłam lepszego zrobić . Twój strój jest ściągnięty częściowo z manekina , bo tam zrobilaś dobry projekt , oprócz dołu . Ja to tylko poprawiłam . Kup sobie jakiś pasek .

2 sierpnia 2010

BravoGirl070


PRZED :
Okropny nos .
Okulary mi tu brzydko wyglądają , a pod okularami jest bardzo ładny makijaż , niestety nie pasujący do stroju .
Jednym słowem nos wszystko psuje .













PO :
Z Twojej zrobiłam troszkę weselszą lalkę , makijaż jest wykonany z białego i odrobinki zielonego .

















PRZED :
Nie jest źle , ale nie podoba mi się Twój strój . Zgadzam się pasuje kolorem , ale jest taki błahy .
















Wszystko tutaj jest okeii , ale koniecznie kup sobie dodatki .

Nysia753


PRZED :
Jest dobrze , ładny makijaż . Bardzo podobają pięknie umalowane usta , od razu przykuły moją uwagę . Nie podoba mi się to , że twój makijaż nie pasuje do ubrania .













PO :
Ten makijaż zrobiłam z białego cienia , i tak leciutko niebieskim musnęłam oko , pomalowałam pudrem policzka .
















Nie mam się do czego doczepić , jest świetnie .
Wygląda idealnie . : - ]
















Myślę , że nasze stylizacje są na równi . : p
Strój wykonałam z czarnych spodni , i lekkiej kurteczki , które do siebie pasuję , dodałam bluzkę . Naszyjnik z krzyżem i bransoletka , pasują do siebie . Na nogi nałożyłam lekkie buty .

kittixD4

Na prośbę KittixD4 , zrobiłam jej metamorfozę z ubraniem i makijażem .
Będzie tylko jeden makijaż i 5 stylizacji .
Jeśli ktoś jeszcze coś takiego , to już nie można . : p
Ponieważ , będzie tylko jedna metamorfoza na jedna lalkę .
Nie będę mówić co zastosowałam , bo nie mam na to nastroju . Powiem tylko co i jak do makijażu , a co do ubrania to widać .


Zrobiłam ten makijaż z fioletowego i białego . Użyłam eyelinera i kredkę , pomalowałam dwoma tuszami oczy . A tak przy okazji masz moje ulubione oczy . : - ]
Nałożyłam okulary serca .
Masz troszkę za nisko nos .















UBRANIE :

1.
2.
3.4.
5.


ComeOnBaby1322

Gdyż nie posiadałaś , nic oprócz jednej pary kolczyków , musiałam zrobić metamorfozę ubraniową .
Choć też nie było z czego ją ubrać . : /

PRZED :
Normalnie , ten strój jest gotowcem , na stronie głównej . Chociażby to był strój zrobiony przez Ciebie , to i tak by mi się to nie podobało . Nie mój styl . : ]
Kup sobie jakieś rzeczy , bo masz same darmówki .















PO :
Nie było z czego i dlatego strój jest nijaki .
Zwykły top i spodenki . Na ręce dałam rękawiczki , buty mi tu nie pasują , ale nie miałaś płaskich czarnych . : //

1 sierpnia 2010

Co do metαmorfoz .

Przeprαszαm , αle muszę Wαs powiadomić , że zgłαszα się corαz więcej chętnych nα metαmorfozy . Bαrdzo mnie to cieszy . Ale proszę żeby zgłαszαły się osoby co mαją jαkiś tusz i cień , bo bez tego to jedynie mogę zrobić metαmorfozę z ubraniem .
Więc bαrdzo proszę , żeby zgłαszαły się też osoby z kosmetykαmi . : )


Pozdrαwiαm : gockor < . 33

Monisiaaa98

PRZED :
Dość ciekawy i ładny makijaż , nie rozumiem tylko dlaczego masz na jednym oku więcej cieni a na drugim jest tylko jeden .
Kolczyki wyglądają jakby były przyczepione do włosów .













PO :
Tan makijaż zrobiony jest z z 3 cieni fioletowego , niebieskiego i białego , końcówki oka pomalowałam kredką . Rzęsy pomalowałam tuszem wydłużającym , nie chciałam robić takich wielkich rzęs jak mają te oczy , więc troszkę skróciłam . : p
Włosy to taki lekko upięty kucyk .













PRZED :
Co do stroju to nic do siebie nie pasuje . Bluzkę mogłaś dać inną , bransoletka i buty nie pasują .
















PO :
Zrobiłam taki lekki strój , sweterek i ten podkoszulek pod spodem według mnie świetnie pasują , spodnie są okeii , ale co do butów to dałabym inne , ale nie masz żadnych czarnych płaskich butów , brakuje mi też w twojej szafie jakichś naszyjników .