31 lipca 2010

MissMonisia1907


Jest bardzo , bardzo cukierkowo . : p
Ładnie i równo nałożone są cienie . Co do cieni , to nie za bardzo lubię od LUXE , tutaj wyglądają w porządku . : ]















Do tego makijażu użyłam , niebieskiego , czarnego i odrobiną białego i fioletowego cienia . Na rzęsy nałożyłam pogrubiający tusz . Na brew dałam kolczyka . Usta pomalowałam szminką od Dot i błyszczykiem od LUXE .















Hmm , też tak cukierkowo , ale mniej . : p Sukienka jest ładna , wszystko jest dobre , ale zmieniłabym tą kurtkę od Hannah , jakoś mi tu nie pasuje .

















Twoja medoll jest ubrana w Kurtkę od Miss Sixty , spódnicę od Bisou , bluzki od szczerze nie wiem , jest na sprzedaż . XD I paska od Bisou . Na dłoniach widnieją rękwiczki od EvilPanda . Na nogach są buty od bisou . : >

30 lipca 2010

PunkBarbie45


Bardzo dobrze , według mnie to najlepsza stylizacja do tej pory . : ]
Powieki pomalowałaś równo . Fryzura pasuje . : - *















Zrobiłam troszkę mroczny makijaż . Oczy pomalowałam 3 cieniami , wszystkimi oprócz żółtego . : p Brwi pomalowałam , Dołożyłam kolczyki , pieprzyk został na tym samym miejscu . : >















Jest dobrze , ale czegoś mi tu brakuje , góra jest pusta , mogłabyś dodać jakiś naszyjnik . A co do rękawiczek to mam mieszane uczucia .

















Zrobiłam szarą sukienkę z mojej ulubionej spódnicy ale niestety nie miałam okazji jej kupić , bluzki i paska . Całość się pięknie dopełnia z torebką i lekkim naszyjnikiem . Na stópki medoll nałożyłam beżowe buty .

26 lipca 2010

kittixD4


Ogółem nie jest źle . Ale popełniłaś bardzo duży błąd , masz niebieskie tęczówki , a ciemny makijaż . Przez to twoja medoll wygląda na starszą . : ]
Kolczyki wyglądają jakby były przypięte do włosów .
Reszta jest bardzo dobrze . : )













Do tej stylizacji użyłam fioletowego i białego cienia , oraz różowej kredki . Na usta dałam szminka od DOT i błyszczyk . Bez naszyjnika , zapomniałam go zdjąć . : //
















Nie wiem od czego zacząć , dziwnie wygląda ta twoja stylizacja .
Nie wiem do czego ta róża jest , może chodziło Ci o bransoletkę .
Te dodatki nie pasują do reszty . Ogólnie taki miszmasz stylu .

















Starałam się zrobić coś eleganckiego , sexownego i modnego .
Myślę , że mi wyszło . Niestety nie mogłam nigdzie znaleźć żadnych dodatków . : p No ale cóż , użyłam białej bluzki , szarego sweterka i wrzosowych spodni .

25 lipca 2010

Wioletka7844

Wybacz mi , ale metamorfozy medoll , nie mogę Ci zrobić , gdyż nie posiadasz kosmetyków , ani żadnych dodatków . : )

Twój strój przed :

Co tu mówić ? Jest brzydko i tyle , nic do siebie nie pasuje . : //
















Ta stylizacja według mnie jest o 100 % lepsza . Użyłam białej koszuli , czarnej bluzki i rybaczek . Brakuje mi tu jakiegoś dodatku i paska .



















ZGŁASZAJCIE SIĘ DO METAMORFOZ !
TO JEST DARMOWE I BEZ PODAWANIA HASŁA !

Patrycja22283


Ładna medoll , tylko nie rozumiem po co Ci te gwiazdki na policzkach ? Dziwnie i nie zbyt ładnie to wygląda . Kolczyki wyglądają jakby były do włosów przyczepione . Co do oczu , to nie podoba mi się to , że pomalowałaś całą powiekę . Ta wstążka dziwnie mi tu wygląda . Podwyższyłabym nos , bo jest troszkę za nisko .











Oto twoja metamorfoza . Niestety , ale nic lepszego nie mogłam zrobić , ponieważ nie masz nic w kosmetyczce , ani w dodatkach .
















Za wiele do mówienia tutaj nie ma. Założyłaś jedynie dwa elementy. Zbyt kreatywny ten strój nie jest. Sukienka może być , ale te buty ? Do niczego nie pasują i wygląda to poprostu brzydko . Mogłaś coś kreatywniejszego zrobić .
















Tutaj też nic kreatywniejszego nie mogłam zrobić . Ponieważ twoja szafa składa się wyłącznie z darmówek . Ta stylizacja składa się z tuniki , spódnicy i czarnych rajstop . Nogi zdobią zwykła buty .

22 lipca 2010

PunkBarbie46


Nie wiem od czego zacząć . Nie podoba mi się dobór oczu i ust , sprawiają one, że medoll ma taki nieprzyjemny wyraz twarzy . Po drugie , nie podoba mi się jak maluje się powiekę do brwi . Niebieski i różowy się bardzo kontrastują i wygląda to brzydko jak i dziwnie . Kolczyk w nosie jest okey . : ]












Do makijażu użyłam czarnego , białego , fioletowego , bordowego koloru , które użyłam do pomalowania górnej powieki . Szkoda , że nie masz pudru , ale i tak jest nieźle . Fryzura mi najbardziej tutaj pasowała . Usta są nude .














Strój nie pasuje do makijażu . Te rękawiczki w ogóle tu nie pasują .
Reszta myślę , że jest w porządku . :)

















Starałam się zrobić strój pasujący do makijażu .
Nie jest to nic specjalnego ale stworzyłam sukienkę .
Użyłam 2 sukienek i rajstop i lekkich butów .
Nie masz żadnej pasującej torebki , oprócz darmówek .

KsiężniczkaLexi


Hmm ... Chyba bardzo lubisz niebiski kolor .
Masz pełno kosmetyków w tym kolorze . : )
Więc tak co do opaski , nie jest w kolorze włosów ,
Makijaż nie pasuje do stroju . : //
Co do oczu to szczerze za nimi nie przepadam .
Na pierwszy rzut oka jest dobrze , ale pomalowałaś dolną i górną powiekę eyelinerem , a maluje się tylko górną . : ] Miejsce pieprzyka jest w dobrym miejscu .











Zrobiłam Ci troszkę ciemny makijaż .
Użyłam koloru ciemnego niebieskiego i błękitnego , eyelinera i i pogrubiający tusz do rzęs .
Fryzura wydaję mi się , że najlepiej pasuje do tego makijażu szkoda , że nie masz żadnego pudru lub szminki .













Hm .. co do stroju to jest nieźle , ale nie jest dobrze .
Te spodnie mi nie pasują do tego stroju lepiej by wyglądały czarne spodnie , a co do butów to w zupełności nie pasują .
Mogłaś dodać jakiś łańcuszek lub bransoletkę , bo pusto .















Starałam się zrobić strój pasujący do makijażu .
Masz bardzo ładną szafę . : ] A nic się nie starasz .
Ten strój składa się z bluzki z Bisou , spodni od Rio , paska od ELLE i torebki z DKNY , buty są z BabyPhat .

MissKawa1997


Na pierwszy rzut oka , twoja medoll jest dobrze pomalowana . Ale , gdy się bliżej przyjrzy to widać błędy . Pierwszy błąd , choć nie koniecznie to to , że mogłaś dodać jakiś cień .
Biżuteria nie pasuje do siebie . Nos możesz zmienić , ponieważ wyglądasz jak świnka . : p












Niestety ale jedyna co znajduje się w twojej szafie to dwa tusze do rześ , kredka i czerwona szminka , więc metamorfoza jest tak niezbyt . Ale zawsze nawet z niczego można coś zrobić . Troszeczkę pod wyżyłam nos i usta . Dodałam naszyjnik .














Co do stroju nie mam nic przeciwko . Tylko jedyny szkopuł to ta torebka nie pasuje do tego stroju . Mogłaś wziąć jakąś inną torebkę . : )
Reszta jest w porządku .
















I tak dochodzimy do końca twojej metamorfozy .
Zrobiłam z twojej medoll rockową laskę .
Założyłam sukienkę i legginsy , do sukienki dołączyłam pasek . Oraz buty z Jordache .

















METAMORFOZY SĄ ZA DARMO I BEZ PODAWANIA HASŁA !
Zgłaszamy się pod postami na blogu . : )

21 lipca 2010

Pierwszy post

Cześć Kochani !
Tak oto rozpoczynam pracę nad tym blogiem .
Na blogu będą prowadzone metamorfozy medoll oraz stroju .
Przed metamorfozą będzie komentarz , w którym powiem co jest dobrze zrobione a co nie .
Następnie wasza medoll odmieniona .

Jak się zgłaszać ? To proste .
Piszesz tutaj na blogu w komentarzach .
Nic trudnego .
Nie zapomnijcie podać nicku .

Pozdrawiam Gockor