27 grudnia 2010

Kurs makijażu

Hej Kochani !
Wpadłam na genialny pomysł , aby pokazać Wam jak można fajnie , ładnie i prosto pomalować oko .
Z okazji zbliżającego się karnawału z okazji sylwestra , chciałabym Wam pokazać jak pomalować oko medoll na stardoll . :)
Zaczynajmy !

KROK 1

Malujemy " do środka " oka medoll bialłym cieniem . ( 1x )

KROK 2

Malujemy od środka oka czarnym cieniem po zewnętrzny kąt oka .

KROK 3

Teraz bierzemy fioletowy cień i malujemy od środka oka nie dojeżdżając do końca zewnętrznego kąta ( 2x )

KROK 4

Teraz bierzemy odrobinę cielistego cienia i malujemy nim przy samym zaczęciu cienia fioletowego , aby rozjaśnić make-up .

KROK 5

Bierzemy biały cień i malujemy nim przy wewnętrznym kącie oka . ( 2x )

KROK 6

Teraz bierzemy białą kredkę do oczu i malujemy wewnętrzny kącik oka

KROK 7

Fioletowym eyelinerem malujemy całą górną powiekę .

KROK 8

Tuszem wydłużającym malujemy całe oko .

KROK 9

Usta malujemy najpierw szminką różową , beżowa , na koniec dajemy małą plamkę błyszczyka na środek ust .

KROK 10


Bierzemy lekko różowy blush i smarujemy nim lekko od uszu w dół policzka . xd

KROK 11

Kolejnym krokiem jest dobranie odpowiedniej fryzury . :)




Mam nadzieję , że pomogłam . Nie jestem dobra w tłumaczeniu , ale mam nadzieję , że choć trochę zrozumieliście . : *
Pozdrawiam . < 3

6 grudnia 2010

Wszystjue najlepszego :)

Witajcie Kochani !
Z okazji mikołajek chciałabym Wam życzyć abyście dostali

Duuuużo prezentów . xd


28 listopada 2010

MissMonisia1907


PRZED :
Bardzo ładny makijaż , Twój makijaż wygląda na schludny , dopracowany , widać , że włożyłaś w ten makijaż czas i serce . Twój makijaż i strój , idealnie pasują do siebie + jeszcze makijaż pasuje do koloru oczu . Jedyne co bym tutaj zmienila to włosy . :)











PO :
Makijaż wykonałam z białego lekko niebieskiego i czarnego cienia . Nałożyłam na powiekę ruchomą eyeliner . Pomalowałam nie do końca rzęsy i nałożyłam tez sztuczne . Usta są pomalowane z dwóch szminek + błyszczyk . Zmieszałam krwisto czerwona szminkę z różową i nałozyłam na całość błyszczyk .











PRZED :
Myślę , że ubiór masz ładny , ale mojego oka nie cieszy , dół jest ładny ale sukienka jak dla mnie wszystko psuje . Przeglądając Twoją szafę znalazłam pełno ślicznych ciuchów , porównując je do tej stylizacji , uważam , że na więcej Cię stać .














PO :
Ubrałam Twoją medoll w czerń , miałam dwa zestawy całkowicie się kontrastujące , ale wybrałam ten , bo wydaję mi się , że ten strój bardzo pasuje do tej pory .

25 listopada 2010

Wielka prośba .

Cześć Kochani !
Bardzo chciałabym Was prosić abyście zagłosowali na mnie w ankiecie na blogu : http://whystardoll.blogspot.com/ .
Żeby zagłosować wystarczy wejśc na bloga i w ankiecie wcisnąć na mój nick i wcisnąć zagłosuj .
Bardzo , bardzo , bardzo Was proszę , napiszcie w komentarzach , że na mnie zagłosowaliście a oddam na Was fgłosy do wszystkiego + wpis do księgi gości i w razie czegoś to i Ja Wam pomogę . :)

Dziękuję i pozdrawiam

18 listopada 2010

Jak zapisać się do obserwatorów .

Hej , zauważyłam , że dużo osób ma problemy z zapisaniem się do obserwatorów , dlatego też wpadłam na pomysł , aby Wam po kolei pokazać jak zapisać się do obserwatorów .

KROK 1


Wciskamy przycisk " OBSERWUJ "



KROK 2


Następnie wybieramy stronę , na którym mamy już zrobione konto .









KROK 3



Teraz wpisujemy e-mail i hasło , w przypadku takim jak mój , gdy wybraliśmy Konto Google .








KROK 4


Wybieramy sobie nazwę , jeśli chcemy to dodajemy sobie zdjęcie . Zależy jak chcecie , wciskamy " Obserwuj publicznie " lub " Obserwuj prywatnie " . Następnie wciskamy " OBSERWUJ TEGO BLOGA "




KROK 5


Wciskamy przycisk " GOTOWE " . I właśnie w ten sposób stajemy się obserwatorami bloga .







Mam nadzieję , że Wam pomogłam . Pozdrawiam i Powodzenia .



Gockor

17 listopada 2010

matitron


PRZED :
Zauważyłam , że lubisz bardzo ciemne kolory , ale czasami to już przesada . Twoja medoll troszkę odstrasza tym bardzo ciemnym make-up ' em . Na początek ściągnęłabym te badziewne kropelki do oczu .













PO :
Wygląd Twojej medoll , natychmiastowo się zmienił z upiora na dziewczynę . Makijaż jest prosty , delikatny i szybki , użyłam do niego tylko dwóch cieni , jakich posiadałeś , oraz pogrubiającego tuszu . Usunęłam pieprzyk . Zmieniłam włosy na bardziej eleganckie . Dodałam naszyjnik .












PRZED :
Ubranie ładne , ale widać po Twojej ubraniu , że za dużo pracy , czasu i wysiłku w Niego nie włożyłeś . Strój jest prosty i banalny .
















PO :
Strój wykonałam z dwóch bluzek , w czym jedna robi za pasek , aby trochę ożywić strój , spódnica i rajstopy idealnie tutaj pasują . Buty kozaczki i mała " kopertówka " dodają Twojej medoll elegancji .

5 listopada 2010

Julka2207


PRZED :
Ładny makijaż , Twoja medoll wygląda elegancko .
Szkoda , że nie użyłaś żadnych cieni .














PO :

Makijaż wykonałam z brązowego i białego cienia .
Rzęsy pomalowałam tuszem wydłużającym . Powiem szczerze , że nie lubię i nie przepadam za tymi ustami . :p










PRZED :
Strój ciekawy , ale nie przypadł mi do gustu .
Ładnie wszystko dopasowałaś i wszystko , elegancko do siebie pasuje , ale po prostu to nie mój , pewnie Wy się z tym nie zgodzicie , ale mnie się on nie podoba . : >















PO :

Strój wykonałam praktycznie z hot buys , ale tylko z tym udało mi się coś wykombinować . Masz śliczne ciuchy , ile bym dała żeby mieć taką szafę . : )

16 października 2010

MissAgy1992

Przepraszam dziewczynę , bo zgłosiła się do metamorfozy , a Ja nie zauważyłam komentarza na blogu . Właśnie przez to dałam nowy regulamin .

PRZED :
Bardzo ładny makijaż . :) Nie maluj do brwi makijażu .
Kolory tworzą płynne przejście . Kolczyki bym usunęła . Fryzura jest za nisko .















PO :
Bardzo podobny do Twojego makijażu , ale to mi bardzo pasowało do stroju , który jest " PO " w metamorfozie ubrania .















PRZED :
Ubranie jak najbardziej na tak , ale zmieniłabym buty . :p
Twój strój i makijaż różnią się od siebie w zupełności .
















PO :
Zrobiłam sukienkę z pięknym paskiem na talii .
Rajstopy zrobiłam z dwóch par rajstop .

13 października 2010

Nowy regulamin

Hej kochani !
Postanowiłam zmienić regulamin , ponieważ nikt nie komentuje bloga , ani nikt nie dołącza do obserwatorów . Od teraz aby mieć metamorfozę należy :
x być obserwatorem bloga ,
x mieć jakieś kosmetyki typu : przynajmniej dwa cienie , tusz i kredka .
x mieć dodatki .

Aby się zgłosić do metamorfozy należy :

x być już obserwatorem bloga ( będę sprawdzać )
x napisać do mojej księgi gości np .
Hej zgłaszam się do metamorfozy , dodałam się już jako obserwator pod email ' em : gockorowemetamorfozy@com
Reszta nie ulega zmianie . Metamorfozy są bezpłatne i bez podawania hasła .





Pozdrawiam Gockor .

Oliwia_234


PRZED :
Makijaż ładny , ale jest niestety niestaranny i nie dokładny . Na prawym oku jest mocniejszy makijaż a na lewym ledwo widać różowy . Kredka jest nie równo narysowana , również na prawym oku jest podwójna kreska , na lewym tylko jedna . Piepszyki i kolor ust jest w porządku . :)











PO :
Makijaż wykonałam z białego cienia i odrobiny różowej kredki , na początku pomalowałam górną powiekę kredką ,następnie lekko wystając zaznaczyłam oko różową kredką , następnie nałożyłam na to biały cień , po czym pomalowałam górną powiekę eyelinerem lekko wystając za zewnętrzny kąt oka . Rzęsy pomalowałam pogrubiającym tuszem . Usta zdobi beżowa szminka . Fryzura oraz kolor włosów zostały takie same . Miejsce pieprzyka zmieniłam .









PRZED :
Jest doskonały oraz dopracowany . :)
Ślicznie dopasowałaś kolory .
Jednym mankamentem jest to , że nie dodałaś żadnych dodatków .















PO :
Gdy zobaczyłam twoją szafę pierwsze co to wpadł w oko mi ten prześliczny sweterek , masz tak bardzo dużo ładnych ubrań .
Do tego sweterka pod spód dałam złotą bluzkę z Rio . Kozaczki , lekkie rajtki oraz torebka dodają tylko elegancji i uroku .

27 września 2010

...TwiligHt...4

Znowu muszę się do Was zwrócić z prośbą , aby osoby , które się zgłaszają nie nachodziły mnie codzienny po parę godzin kiedy będzie ich metamorfoza ! Jeżeli nie masz cierpliwości to nie zgłaszaj się do metamorfozy , wtedy zaoszczędzisz swoje i moje nerwy . Ja mam całe dnie zajęte w środku tygodnia mówiłam Ci ...TwiligHt...4 ale do Ciebie to i tak nie docierało , czekałaś tydzień na metamorfozę , a przez ten czas nie kupiłaś sobie żadnego ubrania , masz 3 ubrania w szafie , które sama może kupiłaś ..
PRZED :
Na początek brwi i nos do wymiany . Nie maluje się całych oczu eyelinerem tylko górną powiekę . Fryzura okeii .
















PO :
Nic dobrego nie zrobiłam , bo nie masz kosmetyków . Pomalowałam górną powiekę eyelinerem i lekko tuszem . na oczy narzuciłam okulary . Fryzurą chciałam zasłonić brwi .














PRZED :
Ubrana jesteś fajnie , ale nie urzekłaś mnie tym strojem . Zmieniłabym buty .

















PO :
Strój zrobiłam z czarnej bluzki , spódnicy i niebieskiej marynarki , do tego klasyczne szpilki . Niestety nie dało się nic innego wykombinować . ( Mnie też ten strój nie urzekł )

25 września 2010

Diamencik_97

PRZED :
Ładny makijaż , ale niestety są mankamenty . : c
Jednym z nich nie maluj powiek do brwi . Makijaż jest równy , ale tak jak już mówiłam nie maluje się oczu do brwi . Masz za wysoko brwi . Usunęła bym kokardkę z tego warkoczyka . ( nie widać na zdjęciu )













PO :
Makijaż zrobiłam z fioletowego cienia , którym pomalowałam zewnętrzne kąciki oczu , resztę oka pomalowałam szary m , który rozjaśniłam jasno różowym , nałożyłam eyeliner . Rzęsy pomalowałam wydłużającym i pogrubiającym tuszem .













PRZED :
Ładny strój . Wszystko ładnie złożyłaś , ale torba i chusta wylatuje . I masz piękny strój . : >
Torebka ładna , ale nie pasuje . : /















PO :
Zrobiłam letni , strój nie pasuje do teraźniejszej pory roku , ale nie mogłam nic wymyślić .

18 września 2010

Monika0147


PRZED :
Jest ślicznie . Ładny makijaż , staranny . Wszystko okej , ale fryzura troszeczkę za nisko , wyrzuciłabym niebieski cień , z nim jest ładnie ale do stroju nie pasuje .















PO :
Zrobiłam skromną dziewczynę z Twojej medoll .Do Makijażu użyłam z fioletowego i mocno fioletowego cienia na zewnętrzne kąciku oczu . Ta fryzura może się Wam nie podobać , ale ostatnio mnie urzekła , niestety ona nie jest popularna na stardoll . : c












PRZED :
Jest cudownie , świetnie wymyśliłaś , skomponowałaś ten strój . : >
Kolory jak najbardziej na tak . Nic dodać nic ująć .
















PO :
Zostałam przy tych samych kolorach . Strój jest delikatny jak i makijaż , ale za to i elegancki .

11 września 2010

LaskaMartusia00

Dzisiaj znalazłam chwilę czasu , więc zrobię ( postaram się ) zrobić wszystkim co są w kolejce metamorfozy . Chciałabym Was prosić , aby osoba której robię metamorfozę , pisała komentarz co sądzi czy Jej się podoba czy nie , to jest ważne . : - *
Proszę abyście dodawali się również do obserwatorów . : >

PRZED :
Na początku zwróciłam uwagę na Twoje oczy , są niezbyt pięknie pomalowane , a po za tym twoje oczy w ogóle mnie się nie podobają , gdyż gdy robiłam metamorfozę , to jaką bym nie wzięła fryzurę twoja , medoll wyglądała na starą i nie dospaną . : / Ten kwiatek nie podoba mi się , wyrzuciłabym go . : ]












PO ;
Teraz , gdy patrzę na Twoją medoll widzę Paulę Ignasiak . xD Makijaż wykonałam z białego i różowego cienia i eyelinera . Nie użyłam żadnego z cieni , bo efekt był okrutny dla oczu , dałam sztuczne rzęsy .














PRZED :

Nie jest źle , ale uważam , że stać Cię na coś lepszego , masz dużo bardzo ładnych ciuchów , a zrobiłaś coś co można spotkać na wielu , wielu kontach , troszkę oryginalności . Na początek rodziłabym ściągnąć te bransoletki , a szczególnie złotą , gdyż ona w zupełności nie pasuje do stroju . Tą kolorową założyłabym natomiast na rękę .












PO :

Myślę , że ten strój nie należy do moich ulubionych .
Wszystko jest okeii , ale kup sobie czarną bransoletkę i torebkę czarną , najlepiej kopertówkę .